De Oosterhamrikkade komt steeds meer tot leven.


13 mei 2026

De Oosterhamrikkade komt steeds meer tot leven. En dat mag Groningen weten ook.

We zijn dankbaar dat de Spuigroep ons het vertrouwen geeft om van deze markante locatie een echte Zwanenburg 𝘮𝘰𝘰𝘪𝘦 𝘱𝘭𝘦𝘬 te maken.
Voor ons een bijzonder project, en een prachtige kans om verder mee te bouwen aan Groningen.

Aan de rand van het centrum werken we aan een nieuw project waar industrieel verleden, stedelijke energie en een groene kern straks samenkomen:
𝗢𝗼𝘀𝘁𝗵𝗮𝗺.
𝘚𝘵𝘢𝘥 𝘷𝘢𝘯 𝘣𝘶𝘪𝘵𝘦𝘯, 𝘨𝘳𝘰𝘦𝘯 𝘷𝘢𝘯 𝘣𝘪𝘯𝘯𝘦𝘯.

Een ontwikkeling met stadsappartementen en grondgebonden woningen waarvoor we momenteel bezig zijn met het stedenbouwkundig plan en voorzichtig al mijmeren over ontwerp en materialen.

De komende periode brengen we de plek alvast een beetje tot leven.
Misschien spotten Stadjers de eerste tekenen al langs het water…

Terug naar overzicht